GRY

środa, 3 lipca 2013

♥ Prolog ♥

**Joy**

   Nigdy nie myślałam ,że zakocham się w kimś takim jak on. Ja grzeczna dziewczynka z dobrego domu ,on chłopak kochający robić kawały ,miejący ojca w więzieniu ,a o mamie nic nie wiedzący. Dwa różne światy ,ale mimo to znaleźliśmy miłość.
Wszystkie relacje jakie nas do tej pory łączyły to niesmak i wzajemna nienawiść. Tak ,wiem. Śmieszne. Mama opowiadała mi ,że tak przeważnie zaczyn się prawdziwa miłość ,ale ja nie chciałam jej wierzyć ,więc Bóg chciał ,że doświadczyłam tego na własnej skórze.
Nasza historia ma szczęśliwe zakończenie ,ale dużo musieliśmy przejść ,żeby je uzyskać. Ból ,cierpienie ,radość ,smutek.....to tylko kilka uczuć jakie mogę nazwać z tych ,które wtedy czułam. Jest ich o wiele więcej ,ale nie mam głowy do tego ,żeby umieć je wszystkie wymienić.
A no tak. Zapomniałabym. Jestem Joy Mercer i mieszkam w Domu Anubisa wraz z moimi przyjaciółmi Patricią , Amber, Marą ,Willow, Niną ,Fabianem ,Mickiem ,Eddie'm Alfie'm ,no i Jeromem.
Wkrótce ich poznacie.
  Zacznę od dnia ,w którym wszystko się zaczęło. Był to dzień ,kiedy moja przyjaciółka Mara poprosiła mnie o pomoc by dopiec swojemu byłemu. Miałam robić za przynętę ,ale niestety inaczej to wyszło.........


A więc to mój prolog. Sorki za to ,że głupi i krótki ,ale ja nie umiem pisać prologów ,ani w ogóle nigdy nie pisałam tak ,że....
Mam nadzieję ,że spodoba was się moja historia Jeroy ,tak jak spodobała wam się historia peddie :D

 Patricia Miller

17 komentarzy:

  1. Po prostu świetny, nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. NORMALNIE CIĘ KOCHAM!!! TO BOSKO, ŻE JUŻ DODAŁAŚ PROLOG!!! *.*
    PISZ SZYBKO NOWY ROZDZIAŁ!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog,i cieszę się,że będziesz pisała o tej parze.Jest wiele innych fajnych par w Domu Anubisa,może kiedyś też o nich napiszesz.............../BB

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER! ,dodawaj szybko nowy rozdział.Cieszę się ,że zaczynasz pisać o Jeroy :) .Już się nie mogę doczekać rozdziału 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAA boskie nie moge sie doczekać 1 rozdziału mam nadzieję że szybko dodasz :D Bardzo sie ciesze że zaczęłas pisać o tej parze bo ja ją bardzo lubię a wsztscy w tych swoich opowiadaniach tylko Jara Jara i jeszcze raz Jara i cały czas piszą że Jeroy jest głupie a wcale tak nie jest :) No więc życzę ci powodzenia w pisaniu opowiadan i mam nadzieję że bedę tak niesamowite jak o Peddie :D Co ja mówię na pewno będą :D
    <3 ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. super ogólnie nie tej pary dla Cibie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ;) No, cóż przyznam szczerze, że ja za Jeroy nie przepadam, z tego względu, że cały czas byłam i jestem za Jarą. Ale uwielbiam twoje opowiadania o Peddie i ogólnie to co piszesz. Mam nadzieję, że dzięki tobie przekonam się choć odrobinę do tej pary. Mam nadzieję, że szybko dodasz rozdział 1 ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Od niedawna właśnie polubiłam Jeroy. Właściwie to od polskiej premiery finału 3 sezonu. Więc na bloga będę zaglądać <3 .

    Świetny. Nie mg doczekać się następnego xd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest boski z niecierpliwością czekam na 1 rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  11. świetneee <3333 boskieeee <333 wprost czaderskie xd <333 dodawaj szybko 1 rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne <3 Przepraszam za tą akcję z Peddie.Postaram się wymyślić coś innego.Mam już pewien pomysł tylko mam pytanie: czy w twoim opowiadaniu o Peddie była już akcja w Egipcie?

    OdpowiedzUsuń
  13. meega <33
    Dodaj szybko next :#

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeej, to jest extra!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Boze ale zajebisty prolog *,* kocham cie normalnie no

    OdpowiedzUsuń